Just another Blogger Theme9 Demos site

06 November 2015

Pee Mak 2013 (Thai Movie) English Sub

at  8:38 PM -  by Admin 0




Pee Mak (2013)


SINOPSIS :
Pee Mak yang sedang berperang mengalami luka tembak yang parah. Dikarenakan kerinduan dan rasa cinta terhadap istrinya yang sedang hamil tua, Nang Nak, sangat besar, Pee Mak berjuang mati- matian untuk survive di medan perang tersebut. Setelah masa tugasnya selesai, Pee Mak beserta 4 temannya; Ter, Aey, Shin, dan Puak, mengunjungi sang istri yang tetap setia menanti. Ke-4 temannya tersebut mencurigai ada sesuatu yang aneh di diri Nak. Selain itu penduduk sekitar sangat takut terhadap Nak dan berusaha memperingatkan Mak bahwa Nak sudah meninggal beberapa bulan yang lalu dan yang kini tinggal bersama Mak adalah hantu penasaran Mak yang tidak rela berpisah dari suaminya. Kini adalah tugas Ter, Puak, Aey, dan Shin yang harus meyakinkan Mak untuk menjauh dari Nak..

Directed By: Banjong Pisanthanakun


Cast: Mario Maurer, Davika Hoorne, Nattapong Chartpong, Pongsatorn Jongwilak, Wiwat Kongrasri, Kantapat Permpoonpatcharasuk




Admin


Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Nam molestie molestie nisl, eu scelerisque turpis tempus at. Nam luctus ultrices imperdiet.
View all posts by Admin →

0 comments:

Discussion

Template Information

Bukan Kerana Aku Tak Cinta Full Episode (2013) Kini boleh dimuat turun
© 2013 :: Video Bergetar ::. WP Theme-junkie Converted by Bloggertheme9.
Proudly Powered by Blogger.
back to top